Atmaksas politika
Mums ir 14 dienu atgriešanas politika, kas nozīmē, ka jums ir 14 dienas pēc preces saņemšanas, lai pieprasītu atgriešanu.
Lai prece būtu piemērota atgriešanai, tai ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt, nelietotai vai nelietotai, ar etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā. Jums būs nepieciešama arī kvīts vai pirkuma apliecinājums.
Lai sāktu atgriešanu, varat sazināties ar mums shop@violastils.lv. Ja jūsu atgriešana tiks pieņemta, mēs nosūtīsim jums norādījumus par to, kā un kur nosūtīt jūsu paku. Preces, kas mums nosūtītas atpakaļ, iepriekš nepieprasot atgriešanu, netiks pieņemtas.
Jebkuru atgriešanas jautājumu vienmēr varat sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu shop@violastils.lv.
Bojājumi un problēmas
Lūdzu, pārbaudiet savu pasūtījumu pēc saņemšanas un nekavējoties sazinieties ar mums, ja prece ir bojāta, bojāta vai saņemat nepareizu preci, lai mēs varētu izvērtēt problēmu un labot to.
Apmaiņas
Ātrākais veids, kā nodrošināt, ka saņemat to, ko vēlaties, ir atdot atpakaļ esošo preci un, tiklīdz atgriešana ir pieņemta, atsevišķi iegādājieties jauno preci.
Atmaksa
Mēs jūs informēsim, kad būsim saņēmuši un pārbaudījuši jūsu atgriešanos, un informēsim, vai atmaksa ir apstiprināta. Ja tas tiks apstiprināts, mēs atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, izmantojot jūsu sākotnējo maksājuma veidu, izņemot papildu izmaksas, kas radušās, izvēloties piegādes veidu, kas nav lētākais mūsu piedāvātais piegādes veids (Izdošanas punkts - Pasta iela 49, Jēkabpils). Jums būs jāsedz tiešās preces atgriešanas izmaksas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka var paiet zināms laiks, līdz arī jūsu banka vai kredītkartes izsniedzējs apstrādās un publicēs atmaksu.
1. SIA Viola-Stils patur tiesības nepieņemt preci, kas ir bojāta.
2. Preču atgriešana jāveic uz adresi: Pasta iela 49, Jēkabpils, LV-5201, Latvija.
3. Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības, SIA Viola-Stils pienākums ir pēc iespējas agrāk, bet ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā no atteikuma saņemšanas dienas. atgrieztas preces, lai atgrieztu jums klienta samaksāto summu.
4. Naudas atgriešana saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pantu.
Ja Pircējs iegādājās vairākas preces un vēlas vienu atgriezt, notiek process, kā minēts iepriekš minētās sadaļas 1., 2., 3., 4., 5. punktā.